estética corporal

Bumbum na nuca

É a expressão mais usual em academias e clínicas de estética. Nesta matéria vamos abordar um excelente exemplo de que não se precisa de cirurgias, nem de implantes ilegais feitos por “massagistas” e muito menos pagar caro em academias que apenas montam a sua série e, depois, deixa você de lado.

Tem 4 vídeos bem legais sobre exercícios de glúteos nesta matéria

2015 / 2018 Foto Divulgação Internet

Não demorei 3 anos pra chegar onde estou, comecei a treinar regularmente e a me alimentar melhor depois do Natal de 2016.


Zoe Andersen

Na VIP WAY, pós consulta presencial, objetivando a aceleração da melhora do tônus dos glúteos, redução de celulite e redução de flacidez de pele na área (que geralmente poucos analisam), recomenda-se basicamente: Drenagem Linfática, Corrente Aussie, Radio/Criofrequência e a sensação da vez PUMP UP ou PUMP MAGIC, além da compulsória associação de atividade física localizada e melhora na alimentação.

Vamos ver em vídeos alguns exemplos de exercícios em sua forma inadequada e adequada para que você compare e faça da forma correta.

Abaixo segue o depoimento completo e 4 excelentes vídeos sobre exercícios para glúteos (arraste lateral e play).

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SWIPE LEFT FOR BEFORE/AFTER 2015 🔙 ➡️ 2018 As promised, here’s everything about my fitness journey, I hope this answers the questions you may have 🤗 if not, let me know in the comments ⬇️ and I’ll answer them 💕 ⛔️ it didn’t take me 3 years to get where I am as I started training regularly and eating healthy right after Christmas 2016 but I just don’t have many before pics ☹️ 1️⃣ TRAINING ▪️From January to September 2017, I would train 4-5 times a week at the gym only. I didn’t know anything so I spent maybe 3-4 months trying all possible exercises ▪️Then from September to December I trained at home only and started training again at the gym around January 2018. ▪️At the moment I’m training glutes 2-3 times a week, doing the gym-based legs & glutes sessions from my guide and adding the home glutes session from my guide as well ▪️I don’t train arms specifically, I do one back session and one full body session at home, using light dumbbells, resistance bands and/or just body weight ▪️I train abs specifically once or twice a week ▪️I don’t do much cardio at the moment (mostly because I’m being lazy 😅) 2️⃣ NUTRITION ▪️Changing my diet made all the difference, I really can’t stress that enough 👈🏽👈🏽👈🏽 ▪️During my whole life until I was 26, I had been eating without knowing ANYTHING about macro/micro nutrients, drinking coke instead of water 😣 and eating tons of 🍭 🍫 🍪 (cause sweet food is my weakness 🤩) ▪️Then I started researching a lot about food and nutrition, how many calories I should get and from which foods, as well as getting good healthy meals together ▪️At the moment, I don’t track calories/macros although I did for 6 months last year. I’m trying to eat healthy most of the time and I allow myself daily treats. I’m not too strict with my diet but I certainly don’t eat everything I want and I try to cook my own meals as often as possible ⛔️ I won’t lie and say it’s super easy, there are days when all I want to eat is cookies and chocolate but then it all comes down to this question: what do I want more? ☺️ cc: @zoehappyfit

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E será que o seu “personal trainer” tem lhe ensinado a realizar corretamente os exercícios específicos para o bumbum na nuca? Será que ele lhe ensina a respirar da forma adequada? Se você estiver fazendo tudo que tem que fazer, mas da formar errada, você só estará perdendo tempo e dinheiro. Invista sempre em você.

Um forte abraço, saúde, paz e bem!

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